TDC Scale/Beskedsvar

From Teknologisk videncenter
< TDC Scale
Revision as of 06:06, 2 June 2010 by Heth (talk | contribs) (Konfigurer profilens beskedsvar)
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to: navigation, search

Beskedsvar, e-mail

Automatisk telefonsvarer. Beskedsvar gør det muligt at modtage en talebesked i beskedsvar (voicemail), hvis opkaldet ikke besvares. Det er den enkelte bruger, som bestemmer betingelserne for, hvornår et kald skal gå i beskedsvar. Medarbejderen kan også vælge automatisk at modtage talebeskeder som en lydfil via mail. Hvis medarbejderen har Scale mobil, er det også muligt at vælge at modtage en beskednotifkation på sin mobiltelefon, når der er nye beskeder i beskedsvar.

Licens

Der skal være en licens til hver profil(bruger).

  • Tildel telefonsvarerlicenser til de profiler som har brug for det
    • Selvbetjening->telefonopsætning->rettigheder vælg Tildel licens til telefonprofil
Tildeling af beskedsvar licens til en eller flere profiler

Konfigurer profilens beskedsvar

  • Find midlertidig kode for at konfigurere telefonopsætningen: Systemweb->Tjenester->brugerstyringsportal.

BEMÆRK: Husk at vælge det rigtige VK-nummer når du starter Systemweb

Husk at vælge det rigtige VK-nummer når du starter Systemweb
Noter den midlertidige kode

Ring op fra telefonen til beskedsvar ved at trykke på "MAIL" knappen og skift pinkode, og indtal dit navn. Bemærk også lokalnummeret for at ringe til Brugerstyringsportalen