Difference between revisions of "Den kreative platform"
From Teknologisk videncenter
m (→Del 2 - Faglighed bringes i anvendelse) |
m |
||
(2 intermediate revisions by the same user not shown) | |||
Line 1: | Line 1: | ||
+ | {{TOCright}} | ||
+ | *Alle har samme tænkning og adfærd hele tiden (parallel tænkning) | ||
+ | *Man skal altid have fokus på opgaven (opgave fokus) | ||
+ | *Ingen oplever sig bedømt (ingen oplevet bedømmelse) | ||
+ | *Stimulering til anvendelse af alt viden (horisontal tænkning) | ||
+ | |||
+ | Se http://www.uva.aau.dk/ | ||
=Del 1 - Den kreative platform= | =Del 1 - Den kreative platform= | ||
==Mandag== | ==Mandag== | ||
Line 11: | Line 18: | ||
:#Op på platformen | :#Op på platformen | ||
:#Opgaven præsenteres | :#Opgaven præsenteres | ||
− | :##Der er | + | :##Der er 6 opgaver og 27 elever |
:#Uhæmmet anvendelse af viden | :#Uhæmmet anvendelse af viden | ||
:##Faglighed bringes i spil | :##Faglighed bringes i spil |
Latest revision as of 07:21, 3 July 2011
- Alle har samme tænkning og adfærd hele tiden (parallel tænkning)
- Man skal altid have fokus på opgaven (opgave fokus)
- Ingen oplever sig bedømt (ingen oplevet bedømmelse)
- Stimulering til anvendelse af alt viden (horisontal tænkning)
Del 1 - Den kreative platform
Mandag
Tirsdag
Aktivitetsdag
Onsdag
Del 2 - Faglighed bringes i anvendelse
Torsdag og fredag anvendes til at innovere på konkrete virksomheds udfordring.
Overordnet plan for torsdag og fredag:
- Op på platformen
- Opgaven præsenteres
- Der er 6 opgaver og 27 elever
- Uhæmmet anvendelse af viden
- Faglighed bringes i spil
- Den blå løber