6224 IT service Management I

From Teknologisk videncenter
Revision as of 15:05, 12 October 2010 by Hethbot (talk | contribs) (Nyt V8 fag oprettes. (perlBOT))
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to: navigation, search
6224 IT service Management I
Fagnummer: 6224
Fagnavn: IT service Management I
Varighed: 1,0 uger uge(r)
Lokal Udd. plan: Lokal uddannelsesplan
Materialer: Kursus indhold
Gældende: 03-08-2010 og fremefter
Ordning: Version 8-2010
Version 8: IT-Supporter Datatekniker-programmering Datatekniker-infrastruktur Teleinstallationstekniker Telesystemtekniker
Målpinde
1: Eleven kan, på et fagligt niveau minimum svarende til ITIL Foundation Version 3, arbejde ud fra strukturerede metoder for levering af IT-service.
2: Eleven kan, på et fagligt niveau minimum svarende til ITIL Foundation Version 3, arbejde ud fra strukturerede metoder for levering af IT-service.
3: Eleven kan beskrive, hvad der kræves for at kunne understøtte en optimal tilgang til drift og service i en virksomhed.
4: Eleven kan beskrive procedurer og fremgangsmåder for levering af kvalitetsservice og -drift i en virksomhed.
5: Eleven kan beskrive, hvorledes Service Desk-konceptet bedst muligt designes til at understøtte leverancen af services.
6: Eleven kan beskrive, hvorledes Service Desk-konceptet bedst muligt designes til at understøtte leverancen af services.
Fællesfag for hovedforløb Version 8
Fagkategori: Område-/specialefag
Fagtype: Bundet
Niveau: Rutineret
Bedømmelse: -, 7-trinsskala, Standpunktskarakter.