Difference between revisions of "CCDA Netværksdesign I/Opgave 13"

From Teknologisk videncenter
Jump to: navigation, search
 
(5 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 1: Line 1:
 
Indhold:
 
Indhold:
Denne case skal indeholde information indsamlet fra Chapter 14.
+
Denne case skal indeholde information indsamlet fra Chapter 14 '''Voice and Video Design'''.
Opgaver:
+
 
Nævn så mange metoder som muligt man kan bruge for at sikre sit netværk.
+
'''Opgaver:'''
Hvor i det netværk i har designet ville i bruge Cisco Identity-Based Network
+
 
Services?
+
Nævn nogle telefon services i mener kunden har brug for. Og definer formåletmed valget.
Nævn nogle Cisco features/produkter i ville implementere i jeres design, og
+
 
tegn dem ind netværks diagrammet.
+
Beskriv kort hvad der menes med disse telefoni jargon: Erlangs, Centrum Call Second, Busy Hour, Blocking Probability.<br>
• Hvilke management værktøjer ville i implementere hos kunden?
+
• Hvad er fordelen med integrated transport.<br>
Links:
+
Hvilken deployment model ville i vælge for kunden, tegn elementerne ind i jeres netværks diagram<br>
 +
• Hvilke codex ville i bruge, og hvor ville i bruge den?<br>
 +
• Hvilke QoS mekanismer ville i bruge i netværket, og hvor?<br>
 +
 
 +
'''Links:'''
 +
 
 +
Cisco Unified Communications SRND Based on Cisco Unified CallManager 4.x:<b>
 +
http://www.cisco.com/en/US/docs/voice_ip_comm/cucm/srnd/4x/uc4_2.html
 +
 
 +
 
 +
Er der andre vigtige emner fra Chapter 14 du mener skal med, så er det '''DIT''' ansvar at få det med.<br>
 +
<br>
 +
'''''Alle informationer til at lave denne opgave findes under Casen, og i bogen. Er der spørgsmål så spørg virksomheden (Din underviser).'''''
 +
 
 +
Casen skal være mailet til læreren inden vi mødes igen og vil blive gennemgået i klassen.

Latest revision as of 07:19, 17 May 2017

Indhold: Denne case skal indeholde information indsamlet fra Chapter 14 Voice and Video Design.

Opgaver:

Nævn nogle telefon services i mener kunden har brug for. Og definer formåletmed valget.

• Beskriv kort hvad der menes med disse telefoni jargon: Erlangs, Centrum Call Second, Busy Hour, Blocking Probability.
• Hvad er fordelen med integrated transport.
• Hvilken deployment model ville i vælge for kunden, tegn elementerne ind i jeres netværks diagram
• Hvilke codex ville i bruge, og hvor ville i bruge den?
• Hvilke QoS mekanismer ville i bruge i netværket, og hvor?

Links:

Cisco Unified Communications SRND Based on Cisco Unified CallManager 4.x: http://www.cisco.com/en/US/docs/voice_ip_comm/cucm/srnd/4x/uc4_2.html


Er der andre vigtige emner fra Chapter 14 du mener skal med, så er det DIT ansvar at få det med.

Alle informationer til at lave denne opgave findes under Casen, og i bogen. Er der spørgsmål så spørg virksomheden (Din underviser).

Casen skal være mailet til læreren inden vi mødes igen og vil blive gennemgået i klassen.