CCDA Netværksdesign I/Opgave 13

From Teknologisk videncenter
< CCDA Netværksdesign I
Revision as of 07:19, 17 May 2017 by Pema (talk | contribs)
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to: navigation, search

Indhold: Denne case skal indeholde information indsamlet fra Chapter 14 Voice and Video Design.

Opgaver:

Nævn nogle telefon services i mener kunden har brug for. Og definer formåletmed valget.

• Beskriv kort hvad der menes med disse telefoni jargon: Erlangs, Centrum Call Second, Busy Hour, Blocking Probability.
• Hvad er fordelen med integrated transport.
• Hvilken deployment model ville i vælge for kunden, tegn elementerne ind i jeres netværks diagram
• Hvilke codex ville i bruge, og hvor ville i bruge den?
• Hvilke QoS mekanismer ville i bruge i netværket, og hvor?

Links:

Cisco Unified Communications SRND Based on Cisco Unified CallManager 4.x: http://www.cisco.com/en/US/docs/voice_ip_comm/cucm/srnd/4x/uc4_2.html


Er der andre vigtige emner fra Chapter 14 du mener skal med, så er det DIT ansvar at få det med.

Alle informationer til at lave denne opgave findes under Casen, og i bogen. Er der spørgsmål så spørg virksomheden (Din underviser).

Casen skal være mailet til læreren inden vi mødes igen og vil blive gennemgået i klassen.