TDC Scale/Viborg kommune

From Teknologisk videncenter
< TDC Scale
Revision as of 06:03, 2 September 2010 by Heth (talk | contribs) (New page: Viborg skal have et nyt telefonsystem i [http://viborg.dk/db/diverse.nsf/Alle/4BE029DAB452C042C125741F0069A48C?OpenDocument det nye rådhus] og ønsker at en FAT test - Field Acceptance Te...)
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to: navigation, search

Viborg skal have et nyt telefonsystem i det nye rådhus og ønsker at en FAT test - Field Acceptance Test - af løsningen.

Kommunen ønsker

  • Et hovednummer hvor der kan ringes ind til en menu. Der skal være mulighed for at stille videre til en Receptionist.
    • I FAT testen skal der være mulighed for at omstille til Teknisk forvaltning og borgerservice.
      • I Teknisk forvaltning skal det være muligt at stå i kø. (To medarbejdere i testen)
      • I borgerservice skal man kunne vælge mellem Pas/kørekort, boligsikring og folkeregisteret. (en medarbejder til hver funktion)
    • Det skal være muligt for borgeren at ringe direkte til Teknisk forvaltning eller borgerservice uden om hovednummeret.
  • Kommunens åbningstid er mellem 9:00 og 15:00 mandag til fredag.
  • Teknisk forvaltning holder dog lukket fra torsdag kl. 12:00