Difference between revisions of "DT6H August 2011"

From Teknologisk videncenter
Jump to: navigation, search
(Overhøring torsdag den 15. september 2011)
m (Fejlfinding torsdag den 15. september 2011)
Line 17: Line 17:
 
|-
 
|-
 
| Fredag || 37 || 16. Sep || 08:00 || align="left" | Oprydning, hygge, afslutning og reception
 
| Fredag || 37 || 16. Sep || 08:00 || align="left" | Oprydning, hygge, afslutning og reception
|}
 
 
=Fejlfinding torsdag den 15. september 2011=
 
 
{| class="wikitable sortable" style="text-align:center" border=1
 
|+ DT6H Version 7 Datatekniker svendeprøve fejlfinding
 
|- bgcolor=lightgrey
 
! Forberedelse !! Fejlfinding !! Uddannelse !! Version !! Navn
 
|-
 
| - || 09:10 || IT-Supporter || [[IT-Supporter_Version_8|8]]||align="left" |Thomas Ostermann
 
|-
 
| 09:40 ||10:00|| Datatekniker || [[DatateknikerV7|7]] ||align="left" | Simon Mouridsen
 
|-
 
| 10:10 ||10:30 ||  Datatekniker || [[DatateknikerV7|7]] ||align="left" | Jesper Utoft
 
|-
 
| 10:40 || 11:00 ||  Datatekniker || [[DatateknikerV7|7]] ||align="left" | Ulrik Jang Ho Ravnsbæk Pedersen
 
|-
 
 
|}
 
|}
  

Revision as of 07:41, 11 January 2016

Skema

DT6H Version 7 Datatekniker svendeprøve
Ugedag Uge Dato Tid Mål
Mandag 33 15. Aug 08:00 Projekt opstart
Fredag 33 19. Aug 11:30 Sidste frist for godkendelse af problemformulering ( 2 eksemplarer fysisk og PDF. )
Fredag 36 9. Sep 11:30 Aflevering af produkt- og processrapport ( 2 eksemplarer fysisk og PDF. )
Mandag 37 12. Sep 08:00 Repetition og Fejlfindingsteknik teoretisk og praktisk
Torsdag 37 15. Sep --:-- Svendeprøver: Individuel fejlfinding og mundtlig overhøring (Se tidsskema i næste afsnit)
Fredag 37 16. Sep 08:00 Oprydning, hygge, afslutning og reception

Overhøring torsdag den 15. september 2011

DT6H Version 7 Datatekniker svendeprøve Overhøring
Tidspunkt Gruppe Projekt Aktivitet
--:--  - IT-Supporter Thomas Ostermann
12:15 A TIC Datateknikere præsenterer projekt Setup
12:45 A TIC Simon Mouridsen
13:15 A TIC Jesper Utoft
13:45 A TIC Ulrik Jang Ho Ravnsbæk Pedersen

Projektgrupper

Udstyr

  • Udstyr
  • Intern IP adresse: 192.168.139.49 mask: 255.255.255.0 Gateway: 192.168.139.1 DNS: 172.16.4.66
  • Extern IP adresse: 83.90.239.178

Projektdokumentation

Projektdokumentationen består minimum af følgende dokumenter[1]

Problemformulering

Problemformulering indholdende kravspecifikation udarbejdes i uge 1 af forløbet. Denne skal godkendes af vejledere, og underskrives af elever og vejledere i fire eksemplarer til skolen samt et eksemplar til hver elev. Denne må ikke senere ændres.

Processrapport

Processrapporten - som startes første dag under opholdet - indeholder for eksempel dagbog under projektforløbet.

  • Ved afslutning af projektet afleveres fire udskrevne eksemplarer til skolen.

Projektrapport

Produktrapporten er en beskrivelse af produktet, og indeholder blandt andet en kopi af projektformuleringen. Såfremt der bliver nødvendigt at ændre i problemformuleringen eller kravspecifikationen, foregår det i projektrapporten. Hver ændring skal godkendes af vejlederne. Problemformuleringen udarbejdes med udgangspunkt i de krav der er stillet i opgaven.

  • Ved afslutning af projektet afleveres fire udskrevne eksemplarer til skolen.

Produkt

Det endelige produkt der afleveres ved projektets afslutning.

Aftaler

Interne spørgsmål i gruppen

Motto

Dont be evil.

Evil.png

Links

Referencer